Miesięczne archiwum: Październik 2004

1 listopada

Tym razem zosta?em w Warszawie. Tak wysz?o…

Cmentarze – znalaz?em fotki z ró?nych cmentarzy… tak w klimacie…

zaparzam kolejn? herbat?, ?l?cz? przy kompie, ogl?dam Klute na tvp1.

czas na zmiany

 Lance Stephenson Womens Jersey

Otagowano

fall


 Robby Anderson Authentic Jersey

Otagowano

fall


 Bruno Caboclo Authentic Jersey

Otagowano

ufff..

2 ibupromy i juz chyba lepiej. spalem jak zabity do 13. wczoraj caly dzien m?ka z wytworami majkrosoftu. instalki i intalki. trzeba bylo zrobic porzadki na dyskach – podszedlem do tego w sposob bardzo luzny ale rzeczywistosc mnie przygwo?dzila do fotela. gdyby nie dr adomas nie wiem czy bym sie wykaraskal. wiec … o czym to mialo byc? wlasciwie o niczym. siedze w trafficu, piatek wieczor, warszawa tetni zyciem, samotnosc w miescie gdzie niby nic sie nie dzieje i jest tak bardzo strasznie i nie dobrze…

….w glowie Tom Waits – Real Gone – pierwsza od lat plyta miszczunia

…lista „to do” w ipodzie wydluza sie niemilosiernie – na brak zajec nie narzekam, ale cos mniej w tym wszystkim szalenstwa wiecej kalkulacji „jakby-tu-zrobic-aby-zarobic” – trzeba jednak – gdy w glowie uroil sie nowy plan.

codziennie w nocy google.news dostarcza mi njusy z rejonow bedacych moim celem na pierwsze polrocze 2005…

dobrze, ze ju? piatek. tgif
 Jaquiski Tartt Womens Jersey

Otagowano

pazdziernik

nie mam kiedy pisac, robic zdjec, wrzucac na strone…
juz mysle o kolejnym wyjezdzie, nadchodzi jesien, mobilizuje sie, zbieram zlecenia, szukam pracy, przegladam mapy, czytam czytam czytam, buszuje w sieci…

prawdopodobnie Indie Poludniowe, Birma i skok do Kambodzy… co bedzie to bedzie…
 Pierre Garcon Jersey

Otagowano

amsterdam

juz po paryzu. teraz amsterdam. wbitka w hotel i zaraz miasto. 14 w polsce. w telegraficznym skrocie. yo


 Brandon Bollig Womens Jersey

Otagowano

chinese wedding


 Ron Francis Authentic Jersey

Otagowano

metropolis


 Mikko Rantanen Womens Jersey

Otagowano

metropolis


 Billy Price Authentic Jersey

Otagowano

babcia vs mao


 Zay Jones Jersey

Otagowano